Van Gili Trawangan naar Nusa Lembongan 8-5

8 mei 2024 - Sanur, Indonesië

Vandaag gaan we helaas😢 alweer weg van de Gili's...wat hebben we hier genoten van het mooie weer ☀️, prachtige snorkel momenten 🤿🐟🐠🌅🐢de leuke restaurants en het het heerlijke hotel met twee prachtige zwembaden.
Na het ontbijt zijn we nog een klein stukje wezen wandelen en hebben we wel 4 schildpadden🐢🐢🐢🐢 gezien vanaf het strand ☺️ daarna zijn we op ons gemak gaan uitchecken en hebben we weer een paard en wagen 🐴besteld, omdat dit soms wel even kan duren adviseerde het hotel om deze uiterlijk half 11 te bestellen om om 11.45 uur in de haven te zijn. Na een minuut of 20 op het strand 🏖️ in de schaduw gewacht te hebben kwam daar ons vervoer ruim optijd aan. Eenmaal in de haven konden we onze koffers🧳 stallen en hadden we nog een uurtje de gelegenheid om wat te eten en drinken🍽️ in het "stadje". Hier hebben we alle 4 nog een lekkere smoothie bowl genomen en zijn we terug gegaan naar de verzamelplaats en onze bagage.🧳 Helaas kregen we hier te horen dat er wat vertraging was dus hebben hier nog ongeveer 1 uur gewacht,😩 maar uiteindelijk zijn we via Gili Air, Lombok naar Nusa Lembongan gevaren. Op de boot was het mega warm 🥵en hij zat tot de nok toe vol met passagiers en bagage. 🧳Toen we er bijna waren moesten we overstappen op een kleiner bootje om iets dichter bij de kust te komen ( het was heel laag water dus laatste stuk moesten we lopend door het water afleggen ( dus ook met de bagage 🧳🥵) daarna zijn we met een soort tuktuk naar ons hotel gebracht. Inmiddels ( is nu 18.00 uur) liggen de kinderen al lekker in het zwembad en gaan wij de spullen uitpakken in onze huisjes en gaan we straks lekker nog ergens wat eten.

De foto's kan je vinden onder het album Van Gili Trawangan naar Nusa Lembongan 8-5

Jouw reactie