Kuta 11-5
Na het ontbijt hadden we een verrassing voor de kinderen, want we gingen vandaag naar Waterbom ( het grootste Waterglijbanenpark van Azië). Hier zijn we heel de dag van allerlei soorten glijbanen afgegaan de ene nog wat heftiger dan de ander. Rond 5 uur zijn we terug naar het hotel gegaan ( 2 min lopen) daar hebben we ons snel opgekleed en zijn we naar het strand gegaan voor onze laatste zonsondergang hier. 🌅 Ook was er net na de zonsondergang een voorstelling ( vrouwen en mannen in klederdracht, een draak en veel vuur)
Kortom weer een hele leuke onvergetelijke dag.
De foto's kan je vinden onder het album Kuta 11-5 ( tevens zijn er ook wat filmpjes toegevoegd)

