Nusa Lembongan 9-5

10 mei 2024 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vandaag werden we wakker gemaakt door het gefluit van heel veel vogels ....wat een heerlijk geluid is alleen zou dit iets later op de ochtend wat fijner geweest zijn 😉 Dus om 6.15-6.30 uur waren wij klaar wakker voor een nieuwe dag hier op Nusa Lembongan. Na nog even geluierd te hebben zijn we rond 8 uur gaan ontbijten. Danny en in avocado toast met ei en de kinderen bananen pannenkoeken en een boord fruit...weer niks te klagen dus😋
Als eerste zijn we naar Dreambeach gegaan...wat echt heel mooi was. We wisten dat de zee hier heel erg ruw zou zijn en het dus geen locatie was om even te chillen in de zee. Hierdoor hadden we dus ook gewoon onze normale kleding aangedaan en niet onze zwemkleding 🩱 wat er voor zorgde dat de kids na een paar keer met de voeten in de zee omvielen en dus kleddernat de grootste lol hadden als er weer een golf 🌊 aan kwam die sterk genoeg was om ze om te gooien.
Om een uur of 11 werden ze echt wel heel wild en zijn we terug gegaan naar ons huisje om ons om te kleden en zijn we vervolgens naar Devil's tears gegaan. Hier sloeg de zee ook mooi tegen de rotsen...hier hebben we een tijdje lang rong gelopen en  een ijsje 🍨🍦 gegeten en genoten van dit natuur spectakel. Onderweg naar ons huisje kwamen we langs het restaurant dat bekend staat om het mooiste uitzicht op Dreambeach dus hier zijn we even wat gaan drinken.🧋🥛 ( Trek hadden we nog niet ivm uitgebreid en vullend ontbijt) Daarna zijn we even naar het zwembad gegaan en rond half 3 gaan lunchen. 🍽️ En rond 17-17.15 zijn we weer terug gegaan naar Devil's tears nu alleen vanwege de sunset 🌅 ( was nu laag water) helaas was het iets bewolkt waardoor de zon ☀️ wat hoger onderging. We hebben daar nog een poosje op een bankje gezeten en daarna zijn we terug gegaan naar het hotel en zijn we gaan eten.