4 mei 2024 - Jimbaran, Indonesie, Indonesië

Vanmorgen stonden we wat moeizamer op, want alle 4 zijn we gisteravond/vannacht niet lekker geweest...maar gelukkig ging het vandaag alweer wat beter en zijn we via de excursies naar Amed gereden.
We begonnen bij de Pura Beji tempel. Toen we hier aankwamen rijden kwam er net een klas met kinderen de school uit lopen en wilde allemaal heel graag met Mason op de foto 📸 daarna zijn we de tempel wezen bekijken. Het was hier alleen niet normaal warm. Vervolgens zijn we naar het uitkijkpunt van Kirtamani gegaan. Hier kon je de twee vulkanen🌋 en het kratermeer goed zien. Wel was het hier maar rond de 15 graden ( vanwege de hoogte) dus dat scheelde ruim 15 tot 20 graden met de tempel waar we hiervoor waren geweest 🥶
Na heel wat haarspelden verder kwamen we aan bij de moedertempel Besakih en ook hier was het weer erg warm. We gingen met een lokale gids de trappen op ( waren er weer heel veel,) en hebben de moedertempel en tempels er omheen bekeken. Hierna was het lunchtijd en ditmaal had onze gids Putu een heel mooi restaurant uitgezocht met een prachtig uitzicht op de rijstvelden. Als laatste zijn we nog naar het waterpaleis van Tirtagangga gegaan en hebben hier weer heel veel vissen 🐟🐠gevoerd. Rond kwart voor 5 kwamen we aan in het hotel in Amed en zijn de mannen nog even gaan zwemmen.

De foto's zijn te vinden onder het album Pura Beji tempel, uitkijkpunt Kirtamani, Besakih moeder tempel en waterpaleis Tirtagangga 4-5

1. Mathijs Barendregt:
    4 mei 2024
    Ziet er echt fantastisch uit! Kan echt met jullie mee genieten 🥰

Jouw reactie