Van Amed naar Gili Trawangan 5-5

6 mei 2024 - Gili Trawangan, Indonesië

Vandaag werden we om 7 uur opgehaald om vanuit Amed naar Padangbai. In Padangbai hebben we de fastboat genomen naar Gili Trawangan ( duur 1,5 uur) omdat de rit naar Pangsanbai snel verlopen was waren we ruim 3 kwartier eerder in de haven en hadden we geluk en konden we met een boot eerder mee. Onze koffers kwamen als een vd eerste van boort dus ook hier ging het voorspoedig en waren wij de eerste die een taxi hadden ( taxi is hier paard en wagen) omdat de wagens niet zo groot zijn en we ook nog koffers bij ons hadden, hebben we 2 taxi's genomen die ons naar het hotel aan de anderen kant van het eiland gebracht hebben. Rond 12 uur waren we bij het hotel zijn we lekker gaan zwemmen in het zwembad daarna zijn we een stukje gaan lopen en bij een leuk restaurant aan zee gaan lunchen. Rond half 4 zijn we naar het strand gegaan en zijn we gaan snorkelen en hebben we wat leuke kleine, gekleurde visjes gezien. Rond 17.30 hebben we genoten van een prachtige zonsondergang op het strand. Net hebben we weer heerlijk gegeten in een ander leuk tentje aan het strand. Morgenochtend gaan we weer snorkelen, want we kregen te horen dat er dan kans is om schildpadden te zien....duimen maar dat we morgen geluk hebben.

De foto's kan je vinden onder het Album Van Amed naar Gili Trawangan 5-5

Jouw reactie