Snorkelen op Gili Trawangan 6-5

6 mei 2024 - Gili Trawangan, Indonesië

Gili Trawangan 6-5

Na een heerlijk uitgebreid ontbijt (er was weer meer dan genoeg keus uiteraard Indonesische eten, diverse soorten ei, yoghurt, croissantjes, koffiebroodjes, berline bol, cake, chocolade muffins allerlei soorten fruit, soep en ik ben vast nog heel veel vergeten) zijn we naar het strand direct aan het hotel gegaan. Terwijl wij onze handdoeken op de bedjes aan het leggen waren, zagen we opeens een schildpad 🐢 in de  🌊 Dus wij snel het water in gegaan om hem van dichtbij te bekijken dit viel nog niet echt mee met de hoge 🌊🌊🌊 Uiteindelijk hadden we geluk en zijn we redelijk dichtbij gekomen onze dag kon dus niet meer stuk.🥳 Een kwartiertje later hadden we opnieuw geluk en zagen we een grote 🐢van heel dichtbij ( ongeveer 50cm onder ons) Iets later op de ochtend zijn we naar turtle point gegaan ( de eigenaar van het restaurant waar we gisteren gegeten hadden had ons gezegd dat hier mega veel kans was om schildpadden🐢🐢 te zien) en hij had helemaal gelijk. Hier hebben we denk ik wel ruim een uur gezwommen tussen diverse schildpadden 🐢 🐢🐢. Daarna zijn we weer wat gaan drinken 🍹en vervolgens gaan lunchen🍔🍛🍜 bij het restaurant. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan en zijn we lekker gaan zwemmen🏊 bij beide zwembaden.
S'avonds nog lekker gaan eten bij een restaurant hier in de straat en nu nog lekker even tv kijken en gaan zo lekker slapen 😴
Morgen hebben we nog een volle dag hier op Gili Trawangan dus de kids kunnen niet wachten om morgen weer te gaan snorkelen 🤿

De foto's kan je vinden onder het album Snorkelen op Gili Trawangan 6-5

Jouw reactie